Київський картонно-паперовий комбінат керує своєю діяльністю за допомогою Microsoft Dynamics AX
Замовник
ПАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» — одне з найбільших підприємств Європи з випуску картонно-паперової продукції. У загальному випуску целюлозно-паперової продукції в Україні частка комбінату становить близько 30%.
Ситуація
На «Київському картонно-паперовому комбінаті» склалася потреба у впровадженні повноцінного ERP-рішення, яке б охопило всі сторони діяльності комбінату і інтегрувалося з MES-системами.
Рішення
ERP-рішення було реалізовано на базі Microsoft Dynamics AX 2009 з використанням стандартної трьохрівневої архітектури: сервер баз даних (Microsoft SQL Server 2008), сервер застосунків, клієнтські місця. В якості засобу для розробки та отримання частини звітних форм застосовується SQL Server Reporting Services. При реалізації проекту були впроваджені фінансовий облік, облік запасів, закупівлі, продажу, а також, вперше в Україні, — бухгалтерський і податковий обліки згідно з чинним українським законодавством з усіма змінами 2011-2012 рр.
Серед найбільш важливих моментів проекту можна виділити наступні:
Розроблено та запроваджено механізм автоматичної виписки всього пакету документів на продукцію, що виробляється та відвантажується, включаючи сертифікати за показниками якості продукції, що виписуються в Microsoft Dynamics AX, але формуються на підставі первинних даних виробничих МЕS-систем. Наприклад, тепер виписка ПН з формуванням єдиного їх реєстру проводиться (вимога податкового кодексу 2012 р.) незалежно від того, де це виписується — бухгалтерія, склад картону, паперу, гофровиробництво в режимі 7/24. Або ж: основна сировина комбінату — макулатура, щомісяця споживається понад 28 тис. тонн сировини. До впровадження Microsoft Dynamics AX, зведені дані про всі надходження сировини переносилися в ручному режимі в «1С-Бухгалтерія» з локальних програм обліку. Після впровадження Microsoft Dynamics AX всі проводки по «Головній книзі» виконуються автоматично, а це — близько 2 тис. проводок на місяць.
Розроблено та впроваджено алгоритми та моделі обліку собівартості, в т.ч. з урахуванням галузевої специфіки. Наприклад, раніше розрахунок собівартості паперової фабрики, яка випускає понад 150 найменувань різних виробів (туалетного паперу, серветок, паперових рушників) здійснювався за групами товару і займав мінімум 10 днів. Після впровадження розроблених алгоритмів розрахунку собівартості в Microsoft Dynamics AX, процес розрахунку собівартості проводиться для кожного виду продукції (!), Точність розрахунку значно підвищилася, а час розрахунку вже займає не більше 2-х днів. При цьому, 90% цього часу витрачається не на розрахунок собівартості, а на перевірку правильності первинних даних. Надалі розрахунок фактичної собівартості планується проводити не тільки по закінченню місяця, а мінімум подекадно.
Розроблено специфічні алгоритми та процеси, що використовуються на гофровиробництві. Наприклад, щомісяця виробляється близько 2,5 тис. виробничих замовлень. Розрахунок собівартості до впровадження Microsoft Dynamics AX був можливий виключно в розрізі видів продукції. Зараз закінчуються роботи, в результаті яких буде реалізовано механізм розрахунку в реальному часі фактичної собівартості по кожному окремо взятому замовленню. Також, в результаті впровадження Microsoft Dynamics AX став можливим автоматичний контроль розміщення замовлень у виробництво, в залежності від кількості вже розміщених у виробництво замовлень, виробленого товару, який ще зберігається на складі, а також фінансових відносин з кожним із клієнтів.
Реалізована можливість вести бухгалтерський та податковий облік в системі Microsoft Dynamics AX, з урахуванням змін, пов?язаних з введенням нового податкового кодексу в 2011 році. Рішення можна розділити на наступні основні блоки: загальний фінансовий облік; облік ПДВ; податковий облік.
13 декабря 2019 г в Киеве Состоялось итоговое ежегодное мероприятие года - Новогодний CIO-Jazz, где у участники познакомились с опытом коллег, пообщались с компаниями, представляющими новые технологии, а также приняои участие в традиционной дискуссии в стиле IT-Jazz на тему Изменения VS Стабильность ( "Изменения невозможн (ы/а) стабильность!" - где запятая? :) ).
Конференц-часть CIO-Jazz состоялась в Бизнес-школе КРОК, а Новогодняя вечеринка, как всегда, в Бочке на Крещатике.
23 октября 2019 года г.Киев (10.00-17.30). срстоялся осенний MBA IT-Jazz - уникальное мероприятие, практическая конференция, направленная на повышение уровня владения управленческими навыками и способствующая росту личной и профессиональной эффективности ИТ-руководителя.
С 1 октября 2019 года стартует программа по обеспечению технических ВУЗов Украины новейшим программным обеспечением для разработки радиочастотных (РЧ) и сверхвысокочастотных (СВЧ) устройств NI AWR Design Environment.
Цель программы - обеспечить возможность использования студентами современных решений NI AWR, показать преимущества работы в легальном программном обеспечении.
Компания Moyo - крупнейшая сеть магазинов электроники, бытовой техники и других потребительских товаров, совместно с Softprom by ERC - Advanced Consulting Partner в сети Amazon Web Services, объявили об успешной реализации ИТ-проекта на платформе AWS. Для стабилизации и увеличения доступности e-commerce платформы было выбрано решение на базе Amazon AWS как альтернатива предыдущему облачному провайдеру.
Для миграции выбрали услуги аренды виртуальных машин и база данных, как сервис. В качестве сопровождающих также подключены сервис Route 53 для управления и защиты DNS, облачное дисковое хранилище для бэкапов.
12 червня Уряд ухвалив постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціонування офіційних веб-сайтів органів виконавчої влади».
23.11.2018Интервью Андрея Гончаренко (CIO Аптека низких цен) каналу Perceptron. Робот-помощник в обслуживании клиентов / Сложности построения самой большой аптечной сети / Проблема последней мили при подключении интернета / Большая логистика, где управление только на информационном уровне и многое другое...
Более подробно смотрите в интервью Андрея Гончаренко каналу Perceptron.
Лучков Роман, CIO БаДМ: "У меня в карьере было немного компаний, и, несмотря на 20 страниц трудовой книжки, можно выделить три этапа построения карьеры: первая компания в которой я пробаботал 10 лет была телекоммуникационной (Оптима-телеком), вторая - сделала компетенции (qivi.ru - объединенная система моментальных платежей), третья компания в котрой я сейчас работаю, компания БаДМ."
Более подробно смотрите в интервью каналу Perceptron.
Более 10 лет консалтинговой деятельности в области ИТ позволили Владимиру превратить практические примеры в теоретические кейсы как на выступлениях клуба ИТ директоров, так и на отдельную секцию в MBA “Информационный менеджмент”.
Бузмаков Владимир, Председатель Актива Сообщества ИТ-директоров Украины, директор по консалтингу и учредитель консалтинговой компании «Супремум», идеолог и руководитель программы MBA IT (MBA «Информационный менеджмент») в Бизнес-школе КРОК.