Новий сайт - itdirector.com.ua Супремум ИТ-директор ИТ-форум ИТ-Олимпиада "IT-Universe"  
Проекты (ИТ-форум)

Вернуться в Календарь ИТ-событий


01.06.2015

Державне агентство з питань електронного урядування України планують перевести в електронну форму 20% всіх державних послуг України

Державне агентство з питань електронного урядування України, ICT Competence Center, Адміністрація Президента України ставлять перед собою за мету перевести до кінця року в електронну форму 20% всіх державних послуг України, яких загалом біля 800.

Вашій увазі пропонується перелік послуг, які незабаром будуть надаватися в електронній формі. Переважна частина цих послуг вже реалізована технічно, зараз тестуються, потім запускатимуться пілоти в окремих регіонах. Терміни – від кількох тижнів до кількох місяців.
  1. Реєстрація авто в МРЕВ
  2. Видача / заміна загранпаспорту
  3. Реєстрація місця проживання
  4. Надання довідки про доходи для фізичної особи
  5. Внесення змін у реєстраційні дані юрособ та приватних підприємців без зміни статуту
  6. Надання довідки про несудимість
  7. Видача картки обліку об’єкта торговельного призначення, сфери послугта з виробництва продуктів харчування
  8. Реєстрація громадського об’єднання
  9. Надання копій рішень міської ради та її виконкому, розпорядженьміського голови за зверненням юридичних та фізичних осіб,правоохоронних органів,адвокатів
  10. Надання дозволу на використання місцевої символіки (герба міста, назви чи зображення архітектурних, історичних пам’яток)
  11. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
  12. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з 
  13. Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов
  14. Взяття на соціальний квартирний облік
  15. Видача дозволу на переоформлення договору найму жилого приміщення державного / комунального житлового фонду
  16. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
  17. Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна
  18. Надання відповідей на листи підприємств, установ та організацій в межах компетенції облдержадміністрації
  19. Отримання дозволу на МАФ
  20. Видача довідок про перебування на квартирному обліку
  21. Видача відомостей з документації, що включена до місцевого фонду документації із землеустрою.
  22. Видача довідки про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення батьків з багатодітної сім’ї не видавались.
  23. Надання довідки про перебування на обліку бажаючих отримати земельну ділянку під індивідуальне будівництво
  24. Надання довідки про перебування на квартирному обліку при міськвиконкомі за місцем проживання та в житлово-будівельному кооперативі.
  25. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу про земельну ділянку
  26. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
  27. Видача довідки щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи
  28. Видача архівних довідок, копій, витягів
  29. Видача копії рішення міської ради, витягу з протоколу сесії міської ради, 
  30. Надання витягу з протоколу засідання постійної комісії міської ради
  31. Надання довідок незайнятому населенню про відсутність земельних ділянок для ведення ОСГ
  32. Надання дозволу на розмiщення зовнiшньоi реклами
  33. Надання ордера на видалення зелених насаджень
  34. Надання дозволу релігійним організаціям на проведення релігійних заходів, які проводяться поза межами культових споруд
  35. Видача дозволу на проведення робіт на пам’ятках місцевого значення (крім пам’яток археології), їх територіях та в зонах охорони
  36. Видача дозволу на відновлення земельних робіт
  37. Погодження на розміщення реклами на пам’ятках місцевого значення, в межах зон охорони таких пам’яток
  38. Видача свідоцтва про атестацію шкіл початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів
  39. Реєстрація дозволу на проведення археологічних розвідок, розкопок
  40. Реєстрація декларації відповідності об’єкта (об’єктів) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
  41. Реєстрація декларації відповідності об’єкта (об’єктів) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
  42. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства
  43. Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації
  44. Реєстрація декларації про початок виконання підготовчих робіт
  45. Реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт
  46. Реєстрація Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки
Джерело
with 


ИТ-АКЦИИ (ВСЕ АКЦИИ)
Публикации, новости, события (ВСЕ Публикации, новости, события)
RSS

Новогодний CIO-Jazz: Change management - будущее создается сегодня. 13.12.2019 Новогодний CIO-Jazz: Change management - будущее создается сегодня.

13 декабря 2019 г в Киеве Состоялось итоговое ежегодное мероприятие года -  Новогодний CIO-Jazz, где у участники познакомились с опытом коллег, пообщались с компаниями, представляющими новые технологии, а также приняои участие в традиционной дискуссии в стиле IT-Jazz на тему Изменения VS Стабильность ( "Изменения невозможн (ы/а)  стабильность!" - где запятая? :) ). 

Конференц-часть CIO-Jazz состоялась в Бизнес-школе КРОК, а Новогодняя вечеринка, как всегда, в Бочке на Крещатике.

О Новогоднем CIO-Jazz - версия для мобильного



MBA IT-Jazz: "Как развивать ИТ: люди, процессы, проекты" 23.10.2019 MBA IT-Jazz: "Как развивать ИТ: люди, процессы, проекты"

  23 октября 2019 года г.Киев (10.00-17.30). срстоялся осенний MBA IT-Jazz - уникальное мероприятие, практическая конференция, направленная на повышение уровня владения управленческими навыками и способствующая росту личной и профессиональной эффективности ИТ-руководителя.

Ключевые темы MBA IT-Jazz:

    • Развитие ИТ-функции
    • Гибкие технологии управления ИТ-проектами.
    • Эффективное управление ИТ-командами.
    • Новинки рынка ИТ и опыт их использования.


Softprom by ERС совместно с NI AWR начинает сотрудничество с техническими ВУЗами Украины 30.09.2019 Softprom by ERС совместно с NI AWR начинает сотрудничество с техническими ВУЗами Украины

С 1 октября 2019 года стартует программа по обеспечению технических ВУЗов Украины новейшим программным обеспечением для разработки радиочастотных (РЧ) и сверхвысокочастотных (СВЧ) устройств NI AWR Design Environment.

Цель программы - обеспечить возможность использования студентами современных решений NI AWR, показать преимущества работы в легальном программном обеспечении.

ИТ-ПРОЕКТЫ (ВСЕ ПРОЕКТЫ)
RSS

Moyo выбрал Amazon Web Services для масштабирования e-commerce платформы 25.06.2019 Moyo выбрал Amazon Web Services для масштабирования e-commerce платформы

Компания Moyo - крупнейшая сеть магазинов электроники, бытовой техники и других потребительских товаров, совместно с Softprom by ERC - Advanced Consulting Partner в сети Amazon Web Services, объявили об успешной реализации ИТ-проекта на платформе AWS. Для стабилизации и увеличения доступности e-commerce платформы было выбрано решение на базе Amazon AWS как альтернатива предыдущему облачному провайдеру.

Для миграции выбрали услуги аренды виртуальных машин и база данных, как сервис. В качестве сопровождающих также подключены сервис Route 53 для управления и защиты DNS, облачное дисковое хранилище для бэкапов.

Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціонування офіційних веб-сайтів органів виконавчої влади 12.06.2019 Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціонування офіційних веб-сайтів органів виконавчої влади

12 червня Уряд ухвалив постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо функціонування офіційних веб-сайтів органів виконавчої влади».

 

ИТ-ВИДЕО (ВСЕ ВИДЕО)
RSS

Интервью Андрея Гончаренко (CIO Аптека низких цен) каналу Perceptron. 23.11.2018 Интервью Андрея Гончаренко (CIO Аптека низких цен) каналу Perceptron.
Робот-помощник в обслуживании клиентов / Сложности построения самой большой аптечной сети / Проблема последней мили при подключении интернета / Большая логистика, где управление только на информационном уровне и многое другое...
Более подробно смотрите в интервью Андрея Гончаренко каналу Perceptron.

Интервью Романа Лучкова (CIO БаДМ) каналу Perceptron. 28.08.2018 Интервью Романа Лучкова (CIO БаДМ) каналу Perceptron.

Лучков Роман, CIO БаДМ: "У меня в карьере было немного компаний, и, несмотря на 20 страниц трудовой книжки, можно выделить три этапа построения карьеры: первая компания в которой я пробаботал 10 лет была телекоммуникационной (Оптима-телеком), вторая - сделала компетенции  (qivi.ru - объединенная система моментальных платежей), третья компания в котрой я сейчас работаю, компания БаДМ."

Более подробно смотрите в интервью каналу Perceptron

Интервью Бузмакова Владимира каналу Perceptron. 13.08.2018 Интервью Бузмакова Владимира каналу Perceptron.

Более 10 лет консалтинговой деятельности в области ИТ позволили Владимиру превратить практические примеры в теоретические кейсы как на выступлениях клуба ИТ директоров, так и на отдельную секцию в MBA “Информационный менеджмент”.

Бузмаков Владимир, Председатель Актива Сообщества ИТ-директоров Украины, директор по консалтингу и учредитель консалтинговой компании «Супремум», идеолог и руководитель программы MBA IT (MBA «Информационный менеджмент») в Бизнес-школе КРОК.

Интервью каналу Perceptron.


| карта сайта |
|
обратная связь |
|
подписка на новости |

MiroHost — крупнейший хостинг-провайдер Украины

Сообщество ИТ-директоров Украины

КК Супремум


© Супремум, 2006-2017 
Все права защищены.

Работает на «1С-Битрикс: Управление сайтом»

//